Dotaz na GALy...

Robert Kotzian rodex
Středa Březen 17 11:36:01 CET 2004

> Ahoj vsichni,
> urcite nekdo z vas bude mit zkusenosti s Lattice GALy 16V8 a 20V8.
> Hledal jsem po internetu, ale zatim jsem nenasel, jakym zpusobem se
> tyto obvody programuji. Rad bych se dozvedel, kde bych mohl ziskat
> potrebne informace, ktere bych potreboval ke konstrukci programatoru.
> Muzete-li, dejte prosim vedet jakekoli odkazy na nejakou dostupnou
> literaturu ci na internetove stranky. Nechce se mi totiz programator
> kupovat nebo si chodit obvody programovat do skoly.
>    Dekuji vsem, kdo docetli az sem a jeste vic tem, kteri odpovi.

> [...]
Ahoj Martine,
   to zalezi na tom, zda ty tvoje GALy jsou 'isp' (in system programmable),
tj. jestli maji pred nazvem pismena isp. Je-li tomu tak, pak postavit
programator znamena akorat pripojit vyvody SDI, SDO, SCLK a MODE k
paralelnimu portu. Programovani se pak odehrava tak, ze svuj JEDEC soubor
pomoci jednoducheho programu (snad ho nekde mam) od fy Lattice posles
do GALu.

Bert.