Vyskovy profil

Tony Malecky zpaul
Středa Březen 17 11:36:00 CET 2004

>Zdravim,
>potreboval bych nejaky SW, ktery dokaze spocitat a zobrazit vyskovy profil
>mezi dvema misty na uzemi Ceske republiky. Videl sem to nekde u vojaku,
>myslim ze vystup z toho programu byl i v predposledni Prakticke
>elektronice u clanku o transceiveru Serak. Pripadne by i stacil kontakt na
>vyrobce toho programu. Jen doufam, ze to nespada mezi nejake utajovane
>informace :))
>
>S pozdravem              Vaclav wendy Kadoun

Hehe.
Utajovana informace to pokud vim neni.
Je to jen dobre placena informace, a tak pokud vim, program ktery
to umi stoji kolem 100 000Kc.
A navic neni zrovna malinkej, ma neco kolem 40Mb...
Videl jsem nekolik takovych programu, ale vetsinou potrebovali presne
zemepisne koordinaty a pracovali s rozlisenim 100metru.
Koordinaty zjsittis bud z presne, nejlepe vojenske mapy a nebo jeste lepe z
GPS prijimace... Pokud koordinaty tech dvou bodu mas, muzu
ti nechat profil vypocitat.

73 Tony OK1HMA