Potrebuju neco o ADPCM

lubos voros lubos-sw
Středa Březen 17 11:35:58 CET 2004

Kdys chces pracovat s digitalnim zvukem, tak jedine v Anglickem jazyce. Nijak
sa vystavuje nebespeci, ze nektere vyrazy budou prelozeny nekorektne. Dobry
zdroj byla sdelovaci technika, nekdy v 6-8 cisle tento rok(cisla si
nepamatuji, podivejse na ST web na obsahy cisel). Je tam skoro kompletni
popis spracovani digitalniho zvuku.
Podivej se na Burr&Brown web, je to firma zabyvajici se A/D a D/A predvodniky
pro ADPCM i PDIF formaty pro 16,18,20,24 bitu.

S pozdravem LR