Hlasovy vystup

Tomas 'Edison' Dresler DRESLET
Středa Březen 17 11:35:57 CET 2004

> plzenstinou :-))) tak jsme jim do toho ty zvuky nahravali sami, v =20
> podstate jsme dostali od nich seznam slov a ty se museli namluvit =20
> nejlepe do WAV 8bit na 8 khz bez komprese a jakehokoliv kodovani. oni =20
> to pak napalilii do epromky a obycejnou 8031 to prehravali na 8bit DA =20
> prevodniku... chodi to docela pekne, po telefonu ani nepoznas, ze s =20
> tebou mluvi stroj, akorat si jeste budeme muset pohrat s intonaci =20
> hlasu, protoze to bylo sestrihany na ryhchlo a nekde se ty slova na =20
> sebe nenavazujou moc dobre...
>
> ByE milan

Z toho jsem pochopil, ze prehravate konstantni slova ruzne
poskladana. Ale slozit rec podle pravidel z hlasek je trochu neco
jineho. Napr. NB Speech Engine do Windows umi mluvit uplne perfektne,
sic anglicky, ale je to hoooodne velke na to, aby se to vypalilo do
jednocipu. Tam jde o navaznosti, prodlouzeni samohlasek, zmeny
intonace, prizvuk na zacatku slov... To by chtelo lingvistu. Nemate
nejakeho v zaloze?

      S pozdravem

         Tomas "Edison" Dresler

E-mail: edison@hw.cz