PIC nbo ATMEL ?

milan.klesa@spt.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:35:56 CET 2004

Ahoj vsici

>----------
>Od: holas@bobes.anet.cz; holas@bobes.anet.cz
>Komu: fsg-news@mobil.cz
>P=F8edm=ECt: PIC nbo ATMEL ?
>Datum: 23. =F8=EDjen 1998 02:27
>
>Chci se pustit do programovani jednocipu. Premyslim jestli zacit s PIC
>(konkretne xxxF84) nebo s ATMELEM (AVR ci 89C2051).
>Muzete se nekdo podelit o zkusenosti (vyhody a nevyhody).
>Potrebuji vyuzivat ser.linku, ukladani konstant do EEPROM, merit analog=
ovou
>velicinu a generovat pulsy v presne definovane casove prodleve.

I ja jsem kdysi resil tenhle problem, ale rozhodl jsem se pro atmela... =
=20
konkretne pro AT89c2051. Uz jen proto,ze je programove tak nejak stejny =
=20
s klasickou radou 51 a proto se mi snaz shani ruzne rutiny pro nej uz =20
hotove, programuji ho totiz v ASMku...
Nehlede na to, ze kdykoliv muzu prejit na AT89C51 aniz bych zmenil =20
program... maximalne muzu vyuzivat vic vstupu, vnejsi pamet a ruzne =20
dalsi periferie...

ByE milan