PIC nbo ATMEL ?

Lubos Voros lubos.voros
Středa Březen 17 11:35:56 CET 2004

Ak si pracoval s Basic Stamp tak velmi dobra alternative je TICkit na PIC16C62 s
64KB EEPROM a programovanim v F-Basicu. Je to skutocne vyhodna alternativa, lebo
je mozne si zakipit len cipy s 20MHz. Pripravuje sa aj F-Basic pre 50MHz a
100MHz SX cipy, co bude urcite bomba. Interpreter vl?astne nieje skutocny Basic,
je to nieco medzi Pascalom, C jazykom a Basicom. Vyuziva vyhody jednotlivych
jazykov a podporuje strukturovane programovanie pomocou kniznic.
Mozem doporucit

LR, cpe klub