Hlasovy vystup

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:35:55 CET 2004

>Mam za to, ze rychlosti by na to napriklad klasicka 51cka stacila, ale neni mi jasne jak a kde vzit tabulku dat
>hlasek ze ktere by potom vybirala a posilala je na vystup (D/A) v zavislosti na datech pritomnych na vstupnim portu.

Myslim si taky, ze by to 51 utahnul ...

>Jedna z moznosti, jiste ne optimalni, by byla nasamplovat s ni do ramky predrikane hlasky a potom to vypalit do
>eepromky v pripade Atmelu. Urcite existuje i elegantnejsi reseni a rad se necham poucit  :-)  .

To jo, problem je, ze nemuzes postupne odrikat abecedu po pismenkach a pak to prehravat. Z toho pak neni rec ale neco, cemu anglicani rikaji spelling :-(. Bojim se, ze nejvetsi problem by byl ve vytvoreni prislusne knihovny.
S pozdravem
		Libor Kavan, EZA-TV Vrchlabi
		Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi
Tel.,fax:+420 438 24117