Mate nekdo napad

subcik@jablotron.cz subcik
Středa Březen 17 11:35:53 CET 2004

> Potreboval bych vedet jak zhotovit nejake jednoduche udelatko
> pro zesilovac aby mi pri zapnuti bedny neudelaly buuuumm...

to resi jiz vetsina modernich vykonovych integracu, jinak z nouze lze
pouzit napr. zpozdene pripojeni reprobeden napr. pres 555 bez
zapojeni vyvodu vybijeni (7) a vystupem ovladat vykonove rele.

> Myslim ze by stacil nejaky monostabilni obvod napojeny na 2 relatka
> /pro 2 kanaly,stereo/ ktery by sepnul az za nejakou dobu a ten by byl
> pred korekcnim zesilovacem /predzesilovacem/ a vstupy by meli byt
> pred sepnutim vedeny k zemi pres odpor...

problem buuum je dan neustalenym vystupem vyk. stupne, ne vstupem

> A tedka nevim jak veliky odpory pouzit a jak velkou dobu nastavit
> /co nejkratsi a jake relatka pouzit...
> Jestli mate nekdo nejaky jiny zpusob reseni tak sem s nim...
> Diky za odpovedi
> Bobr
>
> PS: Nemate nejaky jednoduchy navod na multiplextr pro stereo audio
> zesilovac. Predstavuji si 4 vstupy a ovladani 4 spinace+4led indikace.
> Nenasel jsem zatim zadny planek a sam se do navrhu nepustim bez
> konzultace... Asi bych pouzil obvod MHB 4052 a k rizeni hradla ale
> zatim s tim nemam zkusenosti... Prosim poradte..

to spise TDA1029 - nabizi napr. GM za 104,60; je to stereo prepinac
2x4 vstupy, navod s timto svabem byl nedavno v ARadiu (HiFi zesilovac
2x40W)

ahoj Jarda

Jaromir SUBCIK
tel: +420 428 346962