Cteni SEEPROM

subcik@jablotron.cz subcik
Středa Březen 17 11:35:52 CET 2004

> Ahoj,
>
> da se nejak odlapit tok dat mezi serial EEPROM a uPC ? Mam predstavu pripojit pisicko (nejak) na vyvod SDA (u IIC) a pomoci
> softu (nejakeho) precist co pamet sype do procesoru. Vi nekdo jak ?
> Videl jsem soft, ze to jde.....
> Diky za kazdou radu....
>
> P.S. Jedna se mi o pameti IIC i microwire
to zalezi na rychlosti spoluprace uP s EEPROM, pro "pomaly" tok dat
lze pouzit normalni paralelni port pripojeny vstupy na vyvody pameti
a analyzovat prubeh PCckem - primy pristup na adresu portu, ne
standardni obsluha LPT. Ale rozhodne nestaci jen vyvod SDA, musi se
nakonektit u IIC SDA i SCL, u microwire CE CLK Din Dout. Mnohem
jednodussi je pomoci PC jen precist EEPROM po zapisovaci operaci uP,
ktera mne zajima.

Ahoj Jarda
Jaromir SUBCIK
tel: +420 428 346962