UDMA nebo PIO

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:35:52 CET 2004

On Sun, 8 Nov 1998, Jiri Reich wrote:

> Ahoj vsichni Dekuji za osvetleni problematiky ovladacu pro W98. Uz
> jsem je nainstaloval :-). P=F8i instalaci jsem ale narazil na jinou
> zahadu, alespon pro mne. Mam Cyrix 233MHz, MB 5SVA Apollo VPX, a
> Seagate HDD 3,2GB. P=F8i uzivani W95 jsem pouzival pro nastaveni
> pristupu na HDD UDMA2 a vse fungovalo, P=F8i instalaci jsem byl nucen
> klesnout na PIO4 (chyby souboru atd.) Je to normalni? Mel jsem za to
> ze tato vlastnost by mela byt dana jen moznostmi harddisku ale W98 se
> s tim evidentne nedokazaly vyrovnat. Mate n=ECkdo nejake skusenosti s
> timto?

Muj 2GB seagate mel stejny problem. Bud jsou dlouhe kabely nebo moc
konektoru (mam ho v supliku). Ted pouzivam PIO0 a jsem v pohode.

Lada

> P.S. v rychlosti HDD nenastal nejaky rozdil ale zajima me co se stalo.
>=20
> =09=09Jiri Reich
> =09=09jreich@top.cz
> =00=00

 Vladimir Myslik =20
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses be=
low)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/