omluva

Lubos Voros lubos.voros
Středa Březen 17 11:35:51 CET 2004

Pan Rehak,

je mi luto, ze som Vam takto nabural Vas debatny klub. Priznam sa, ze som to
neurobil umyselne. Som zapojeny do hohto klubu taktiez a sledujem jeho obsah.
Mojim cielom bolo len informovanie, to je vsetko. Kto mal zaujem tak sa pozrel,
a kto nie, tak to nechal tak. S Vasim nazorom o tom, ze o to nie zaujem
nesuhlasim, skor naopak. Ale ak chcete nebudem posielat taketo spravy, aj ked je
to len Vas nazor a nase spravy prispievaju aspon k informovanosti.
Treba si uvedomit, ze nas klub Vas neohrozuje ani v komercnej oblasti (ak sa to
da takto nazvat) a ani inak. Prave ako ste podotkly, sme klub ciastocne uzavrety
a preferuje nasich clenov, ale neodsudzujeme inych za ich nazor a volu
infomacii, ved o tom to je (alebo nie?).
Nasim cielom nie je poskodzovanie Vasho klubu a dufam, ze to nebudete robit ani
Vy s nasim. Myslym si, ze sa vzajomne doplname a to je dobre, ale privitam na to
debatu.

Este k tej komercii by som len dodal tolko, ze to nie je ani na prezitie a prave
v tom je nase poslanie. Sluzime tym co by mohli potrebovat, ale nikto to nechce
robit, lebo to nie je velky biznis. Sme klub dotovany z EU forndov a nasim
cielom je neziskova cinnost !!! Je to presny opak Vasho klubu a som presvedceny,
ze aj taketo kluby musia byt.

S pozdravom  a ospravedlnenim Lubos Voros, cpe klub

Lubos Voros
Corinex Group Inc.
tel. 00421 7 5556 8201-2
e-mail: lubos.voros@corinex.sk