Elektronicky kompas

Jiri Reich jreich
Středa Březen 17 11:35:51 CET 2004

Ahoj vespolek
Mam dotaz:
Stavim takoveho robota (inteligentni vozitko s rukou) a momentalne resim problem
jak vyresit navigacni jednotku. Puvodni napad umistit tam busolu a oticky snimat jeji smer
me pripada trochu amatersky. Trochu jsem badal na webu a jedine, co jsem nasel byl obvod
KMZ51 (Philips) ktery obsahuje cidlo magnetickeho pole Zeme. Nenasel jsem ale zadny aplikacni list s doporucenym zapojenim. Zkousel jsem to zapojit jen podle citu ale nema to zadnou velkou citlivost. Zatim se tedy tato jednotka sklada z 8951 a z gyroskopu. Nemate nekdo nejakou skusenost s elektronickym kompasem?
Diky

		Jiri Reich
		jreich@top.cz