Snimace tlaku

Z. Kobylka mslzbr
Středa Březen 17 11:35:51 CET 2004

Diferencn? sn?mace v ?irok?m rozsahu tlaku a kompaktn?m proveden?  s
displejem, s  v?stupem 4-20mA, rozmer 125x80x95 dod?v? fy MAVIS
sro,Smetanova 893,47301 Nov? Bor, ing.Zlamal.
Zdenek Kobylka, email:mslzbr@mtrebova-city.cz

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: Ing. Jan Dvorak, CSc. <jan.dvorak@szu.cz>
Komu: Multiple recipients of list <fsg-news@mobil.cz>
Datum: 9. listopadu 1998 13:43
P?edm?t: Snimace tlaku

Jiz pred radou let zacala tehdejsi Tesla Roznov vyrabet polovodicove snimace
tlaku v nekolika provedenich. Videl jsem nejake vzorky a mel jsem k nim i
dokumentaci, kterou bohuzel nemohu najit. Tazi se touto cestou ucastniku
konference, zda nevedi o moznosti zakoupeni nekolika kusu snimacu pro
diferencialni tlak radove jednotek az desitek kP a pripadne zda nekdo nema
katalogovy list k tomuto snimaci. Dekuji predem za jakykoli ohlas.
Ing. Jan Dvorak