Nevite nekdo

Milan Dosedla Milan.Dosedla
Středa Březen 17 11:35:50 CET 2004

>Zdravim,

>existuju aj tzv. aktivne Peltierove chladice, ktore skutocne chladia ...
>(princip termo-elektrickeho javu), oproti ventilatorom, ktore len viria
>vzduch
>.. ale v europe nie su moc zname a pouzivane :-(

     ...protoze jsou strasne drahe!! Napr. chladic s Peltier. clankem
pro P5 CPU stoji 99 DM!!, chladic s ventilatorkem stoji jen asi 10 DM.
Pritom vykon neni ani umerny cene. Navic to mo urcita teplotni omezeni
a stejne se to jeste doplnuje ventilatorkem :-))
No ja nevim jak kdo, ale ja bych si chladic za 2000 Kc nekoupil ani
nahodou, to bych si raci vyrobil nejakej masivni pasivni :-))