Nevite nekdo

Pavel Kriz Pavel.Kriz
Středa Březen 17 11:35:50 CET 2004

Doma mam slim-line kysnu s vcelku malim zdrojem 120W.
Procesor jen 386 (bez vetraku) a bez HDD (jen FDD :-). Trochu jsem
laboroval a musim rict ze i po odpojeni vetracku se zdroj neprehrival.
Taky jsem zkousel regulator chodu vetracku podle teploty z AR (nebo
PE?) ale moc ucinne to nebylo, protoze kdyz je napeti na vetracku
dost velke, aby se roztocil, za chvilku dosahne peknych otacek (bez
vlivu regulatoru). Chtelo by to nejak udelat aby se zpocatku roztocil
na plno a po cca 3s zpomalil na pouhe "ovivani" soucastek zdroje.
Pouzitim znacne watazne predimenzovaneho zdroje by mozna slo
ventilator (stale mluvim o tom ve zdroji) odpojit. To by se muselo
nechat nejakej patek bezet a monitorovat teploty na soucastkach.
K procesoru vam kecat nebudu, protoze do toho moc nevidim.
Taky by slo pouzit poradne macaty trafo (tahle varianta prece
existuje vzdycky :-)