Nevite nekdo

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:35:50 CET 2004

Hello Pavel,

úterý, 17. listopadu 1998, you wrote:

PK> Taky jsem zkousel regulator chodu vetracku podle teploty z AR (nebo
PK> PE?) ale moc ucinne to nebylo, protoze kdyz je napeti na vetracku
PK> dost velke, aby se roztocil, za chvilku dosahne peknych otacek (bez
PK> vlivu regulatoru). Chtelo by to nejak udelat aby se zpocatku roztocil
PK> na plno a po cca 3s zpomalil na pouhe "ovivani" soucastek zdroje.

Tak to mas nejaky spatny ventilator. Ja jsem tech regulatoru vyrobil
nekolik desitek, a vsechny regulovaly tak jak mely, tzn. po zapnuti
ventilator stal, a s postupnym ohrivanim termistoru se zacal roztacet.
A vetsinou nikdy nedosahl plnych otacek.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
Copyright (c) 1998 Ales Filip