Nevite nekdo

Lubos Voros lubos.voros
Středa Březen 17 11:35:50 CET 2004

Tuto spravu mozem len potvrdit. Intel doporucuje pasivne chladice pre chladeni
Pentii. Problem je vsak v tom, ze case musi byt rieseny tak, aby dochadzalo k
dobrej cirkulacii vzduchu vo vnutry. Tuto podmienku mnohokrat nesplnaju case
dostupne na trhu. Je to mozne si vyskusat tak, ze do case so zabezpecenou
cirkulaciou neozadite bocnu stenu. Behom niekolkych minut Vam teplota narastie
aj na dvojnasobok. Napriek tymto skusenostiam je vyhodnejsie pouzivat aktivne
chladenie, lebo aj ich cena je skoro nizsia (uz niekde aj je) ako u pasivnych
chladiov.

Lubos Voros, cpe

Lubos Voros
Corinex Group Inc.