Oscilatory 433.92 MHz

Tomas Chvatal ezopaci
Středa Březen 17 11:35:49 CET 2004

Ja jsem sehnal cloveka, ktery mi prodava ty SAW rezonatory na 433.92.
Stavim s tim (taky v SMD) dalkove ovladani do miniaturni klicenky. Je tam
jenom jeden tranzistor (BFS17)
a par C a R.
Co se tyce toho prijimace - ja pouzivam modulky od firmy SEA a ty maji i
komparator,
takze z toho lezou rovnou cista data. Zatim jsem nemel absolutne zadny
problem.
Pokud budete mit zajem o ty SAWky, ozvete se.

Tomas Chvatal
firma EZOP
0603/460893
ezopaci@mbox.vol.cz

-----Original Message-----
From: Libor Kavan <lkavan@sineko-v.cz>
To: Multiple recipients of list <fsg-news@mobil.cz>
Date: 23. listopadu 1998 23:26
Subject: Oscilatory 433.92 MHz

>Zdravim vsechny,
>pred casem tady bezela diskuze okolo oscilatoru, ktere se pouzivaji v
ovladacich na 433 MHz. Podarilo se je nekomu nekde sehnat? A zkousel jste s
nima nekdo ten vysilac postavit? Mam tady par veci odzkouseno s hotovymi
moduly, bohuzel pro to co bych potreboval vychazi vysilac prilis veliky.
Potreboval bych si ho postavit na miru, ale nicit ten modul jen kuli
oscilatoru se mi nechce. Mam vysilaci modul z Eniky a tam je dokonce
oscilator SMD.

>BTW:Nezkousel jste nekdo ty prijimace superhety? Jde mi o to, ze vystup je
pouze z detektoru a pro pripojeni do dekoderu je potreba nizkofrekvenci
zesileni a tvarovac. Sice jsem uz neco vymyslel, ale jestli to mate nekdo uz
vyzkousene, rad se necham poucit :-).