zajimavej procesor

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:35:48 CET 2004

> Jsem z toho
>
> Co je to zac, tahle potvurka? A kde se sezene? S cim je to
> kompatibilni? Jsou k tomu datasheety? Kde?

datasheety jsou asi na NECu (ja mam CDcko, tak jsem to nehledal),
prodava to napr. elatec vysoke myto (od nich mam tu nabidku).
Vzorky maji skladem. Kompatibilni to asi neni s nicim.
Na tom CDcku je k tomu zdarma "demo" verze IAR Cecka (je spica-
pouzivam ho na atmely), funguje normalne, ale ma velikost kodu
omezenou na 4kB (coz by na mensi aplikace asi stacilo). Na siti
je to demo napr. na www.iar.se.

bye zdvorak