differential integrator II

Tomas Kapostas kapostas
Středa Březen 17 11:36:16 CET 2004

Hi!
Tak aby bolo jasne, k comu to je:
mam signal ktoreho priebeh zodpoveda priblizne funkcii 1/t (t=cas), mna z
tohoto signalu zaujima len cast, ktora zacina pri 20us, a trva 30us - to je
jeden signal, a druhy signal, ktory zacina pri 170us, a trva tiez 30us -
"referencny".
toto vsetko sa opakuje kazdych 1.65ms (~600Hz).
No a predpokladam, ze ten diferencialny integrator integruje zvlast jeden aj
druhy signal, a potom to od seba odcita, inak si to moc neviem predstavit,
nakolko tie dva signaly sa nevzorkuju naraz, takze si ich nejako musi
"uchovat".  signal, ktory spada mimo vzorkovanu oblast, sa nespracovava!!!,
iba tie dve vzorky!
Mozno sa mylim -so spracovanim analog.signalu nemam skusenosti - fusujem do
jednocipov, a preto sa chcem poradit so skusenejsim - mam jednu predstavu:
zoberiem klas.integrator t.j. signal cez odpor do kondenzatora, ktory je
druhou stranou pripoj.na zem, signal medzi odporom a kondezatorom
(integrovany) zavedeniem do op.zosil. so zosil.=1, ktory ma vysoky
vstup.odpor (- fet - TL072 a tak....), el.switch (4066) pusti signal do
integratora, potom sa zavrie, naboj z kondenzatora "nepojde" nikammnakolko
switch je zavrety a op.zos. ma vysoky odpor. To iste spravim aj s druhym
signalom, a vystupy z. op.zosil. proste odcitam od seba......., no a asi
mam, co som chcel.
To znie sice pekne, ale je to pravda?????

Dik, TOMI.