Multiprocesorova komunikace 51 a PC

Tomas kouba kouba
Středa Březen 17 11:36:15 CET 2004

> Vzdyt minimalne HW se da ten uart nastavit..Ale nebylo by lepsi
> pouzit RS 485 nebo 422 ??
Jak se da uart HW nastavit na 9 bitu, bez toho, abych musel s kazdym
odesilanym bytem menit paritu?. A pouzit RS 485 (422) by myslim
nebylo lepsi, protoze potrebuji pouze kominikaci master-slave nikdy
slave-slave, tzn. ze je to jeden MAX232 a hradlo OR (a kdybych chtel
i slave-slave bylo by tech hradel vic). Coz mi prijde jednodussi na
staveni.

Tomas

--
                     Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR         ph.: +420-2-24311137