Anonce IO v konferenci

Tony Malecky zpaul
Středa Březen 17 11:36:11 CET 2004

>O to nejde, dotazy smerujte na  mailto:Milan.Salek@ryston.cz , on vam
>pripadne i poradi, kde koupite jeden kus.

nevim jak vas, drahy Jane Rehaku, ale mne a spoustu dalsich zajima kde
sehnat kterou soucastku
Pokud by se kazdy ptal primo nejakeho Rystonu tak by se to do konference
vubec nedostalo..
Kdyz uz mluvime o Rystonu, neznam firmu ktera by mela vetsi narust ceny pri
koupi 100 -10 -1 kus...
(opacne se tomu take rika mnozstevni sleva)

>Jde jenom o to, ze tohle ma byt konference o elektrotechnice a ne o
>konkretnich soucastkach a marketingovych problemech.

Tak nevim jestli si toho jeste nekdo vsiml, ale co ja pamatuju, je
elektronika predevsim o soucastkach.
Vzdycky platilo, ze postavit si clovek mohl jen to, na co mel soucastky. A
naopak nemelo smysl chtit neco postavit, kdyz nemam hlavni komponent...
S postupem doby se bohuzel temer nic nezmenilo. jen se na trhu objevila
spousta firem dovazejici cela baleni soucastek... Pokudchce nekdo oponovat,
zkuste nekde sehnat mene nez jedno baleni (tj cca 100 ks)
filtru na 455khz pro prenos dat 9k6 tj alespon 30khz sirokej oznaceni
napr.CFU455b.

>Snazte se to prosim
>respektovat, casem na tyto problemy zridim specialni konferenci...

Jasan, specialni konferenci, tahle je moc ucpana, pri cetnosti cca 1 zprava
za dva dny. Pokud zrovna
Rehak nekoho nebuzeruje, pak je toho vice...

S pozdravem

Tony Malecky OK1HMA

Web  : http://www.qsl.net/ok0ni/
Mail : OK1HMA@hotmail.com