Jednoduchy terminalek

tomas kapostas kapostas
Středa Březen 17 11:36:10 CET 2004

>potrebuji k zarizeni pripojit maly terminal
>s dislejem (2x16 znaku, ceska, popripade ruska abeceda) =
>
>a membranovou maticovou klavesnici. =
>

>Komunikace po 232, 485 nebo I2C? Ted to je jeste jedno, lze to zmenit,
>ale asi 232.

Caf!!!
No raz, ked som potreboval v jednej aplikacii pouzit display 16x2(to je
jedno, radic je vacsinou rovnaky), tak mi to nejako nevychadzalo s
poctom noziciek, nejako sa mi nepozdavalo zneuzit tolko pinov, tak som
sa nastval & spraskal na PIC programik, ktory to obsluhuje a komunikuje
po RS232 (2400 or 9600bps automaticky detekuje), downloadne do displaya
vlastne fonty a co je hlavne, potrebuje to len jeden zivy vodic (serial
in)!.
klavesnicu to nema, potreboval som le zobrazovat, takze je to asi tak
1/2 toho, co potrebujes.

TOMI.