A/D prevodnik 16 bit

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:36:10 CET 2004

On Monday, July 13, 1998 8:43 AM, Ondrej Mikes
[SMTP:mikes@ms.abnet.cz] wrote:
> Potreboval bych 16bit A/D prevodnik se seriovym vystupem. Na
> rychlosti nezalezi, staci jeden vstup. Zalezi na dostupnosti
> (kusove)
> a na cene (500 - 700 Kc?). Pri nejhorsim bych slevil az na 12 bitu.
Co to znamena seriovy vystup? Se synchronnim ma neco Texas (mam
nejake starsi 14 b, ale je nejaka nahrada, pricemz seriove se
generuji impulzy pro citac a hlida se preklopeni) nebo Linear
Technology (12b 8 vstupu + pgm na 51, ten stoji 500,- nebo 1500,-
podle presnosti), jinak doporucuji podivat se na obvody Maxim
(vestina jich je kusove dostupna pres zastoupeni).

Tomas