ATMEL -problem

Vaclav Grund vgrund
Středa Březen 17 11:36:10 CET 2004

> Ja bych rekl, ze mozna bude problem prave v tom C od Keila...Zkuste
tracovat
> vyslednu .asm soubor, nebo kouknete nato, co tam vlastne dela...
> Nebylo by to poprve co slysim o podobne chybe..
> (Co vnorene smyzky do sebe..) ??
> Pra jaky CLK kmitocet plati 0.5 sec ??

Takze uz se nam ten problem podarilo vyresit. Na Atmel byl totiz pripojeny
jeste dalsi obvod, ze ktereho kolega vzal signal o kterem se domnival ze je
to reset ( dokumentace k tomu obvodu byla dost spatna a navic malo citelna
- fax)
Bohuzel to nebyl reset ,ale vystup Watchdogu toho obvodu takze pokud se z
nej necetlo (delsi cekaci smycky) provadel periodicky po 0.5s reset.
Priste si budu muset poradne zkontrolovat cinnost tech novych obvodu, jinak
budu ztracet cas se "zahadnymi problemy".
Jinak je pravda, ze C dokaze take pekne veci zlaste pokud ma kompilator
chybu o ktere se jeste nevi ...

 	S pozdravem
			Vaclav Grund