sit TCP/IP po RS485

Tom Šupka supka
Středa Březen 17 11:36:10 CET 2004

Ahoj
Snad by to slo pres "Prime propojeni kabelem". Protokol ovsem bude urcite nestandardni a jeho popis
tezko dosazitelny (snad MSDN). Dalsi moznost by byla napsat vlastni ovladac (VxD) pro COM port,
ktery by se choval jako sitova karta (podobne jako telefonni adapter). To uz mi ale prijde mene pracny
pristup pres null-modem.

Tom Supka

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	Chaos - Zdenek Dvorak [SMTP:zdvorak@snt.cz]
Odesl?no:	p?tek, 17. ?ervence 1998 21:20
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t:	sit TCP/IP po RS485

zdravim,.
 nevim jak moc to sem patri, ale nevim kam jinam to napsat. Potreboval bych nejake zarizeni pripojit k TCP/IP
siti na WIN/95 NT prez  rozhrani RS485 (pripadne RS422). Netusite nekdo jak toto pripojeni realizovat ze strany
tech woken. Ani po uporne snaze se mi nepodarilo realizovat nastaveni TCP/IP primo na COMx. Vzycky tam
musi byt nejaka definice modemu, nebo nullmodemu a i ten nullmodem vzdycky pri spojeni dostane nejakou
zadost na kterou musi odpovedet. Teprve pak je spojeni navazane.
Zatim to resim nastaveni modemu ve woknech a jednochipem kterej ciha na lince a kdyz dostane nejakej AT
prikaz prikaz, odpovi OK, pripadne CONNECT na ATD. Sice to funguje k plne spokojenosti, ale zda se mi
to nesmyslne slozite. Ten byll to prece musel vymyslet chytreji.
Tesim se na hromadu napadu.

                                                                                bye zdvorak