krokove motory, IO

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:36:09 CET 2004

Datum odesl=E1n=ED: 	Fri, 24 Jul 1998 14:26:02 +0200
Odpov=EC=EF kam:    	fsg-news@mobil.cz
Od:             	"Petr Novotn=FD" <peno@space.cz>
Komu:           	Multiple recipients of list <fsg-news@mobil.cz>
V=ECc:            	krokove motory, IO
Po=B9tovn=ED prog.: 	Microsoft Outlook Express 4.72.2106.4

> Zdravim vsechny z konference,
>
>     pred nedavnem jsem si uklizel v praci skrin a narazil jsem asi na 20
> kus=F9 5,25" disketovych mechanik. Zjistil jsem, =B5e tam jsou pekny kro=
kovy
> motorky TEAC a
> je mi lito je vyhodit a proto se na vas obracim jestli jste nekdo s nima
> neco nezkousel, nebo nevite jak je ovladat ? Ja jsem cetl o 4 fazovych k=
r.
> motorkach, ale tenhle ma 5 fousu. Ty fousy vedou bud k IO Motorola M5453=
4FP
> [...]

Nejjednodussi je pouzit celou desku z mechaniky. Vyrobit k tomu
jenom multivibrator z NE555, nebo z hradel. Potom staci pripojit do
desky napajeni, a do konektoru, kam se pripojuje konektor z radice
pustit do signalu STEP vystup z toho multivibratoru. A kdyz si
najdes jeste signal SMER (take na tom konektoru), tak si muzes i
ridit smer otaceni motorku (pripojenim na +5 nebo zem).

Ales Filip   <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <Fido 2:423/87>
Copyright (c) 1998 Ales Filip