Sit bez dratu

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:36:20 CET 2004

Uz se nemuzu dockat :-)

Laser me taky napadl, diody z GM doma mam, ale nevim, jak to bude s jejich modulacni rychlosti. Kazdopadne to ma proti IR jiste prednosti: nepochybne jednodussi nasmerovani a za mlhy i svetelne efekty pro kolemjdouci :-))

No jo, ale je to drahe a dost slozite a ja bych to poreboval celkem co nejdrive ...

Tyhle zacatky na CB i 2m mam zasebou, jede to hrozne pomalu a je to sama chyba. Ono rychlost je sice 2400 Bd ale kdyz se k tomu pricte cas na prepinani RX/TX a pripadne opakovani paketu tak uz je rychlejsi to nahrat na disketu a k sousedovy ji donest :-(

To ne, potrebujem to na Inet, bydlim v radovkach, mame tady lokalni sit pripojenou uz skoro pevnou linkou, ale jeden soused bydli pres ulici a je dost nastvanej, ze musi platit Telecomu.

>Ta linka bude samozrejme laserova s optikou, ale bude to modulovane
>pomoci IRCA, pripojene na RS 485, protoze tim pujde spojit nekolik siti
>dohromady...

To zni zajimave, 2 LaserLedky uz lezi prede mnou na stole

>MikroWawe spojeni pripravujeme take, ale horizont dodelani je tak
>minimalne pul roku, zatimco to infra bude do dvou mesicu....

Kazdopadne to bude taky zajimave ...

                Libor Kavan.
S pozdravem
		Libor Kavan, EZA-TV Vrchlabi