Ethernet a 51

elsys elsys
Středa Březen 17 11:36:18 CET 2004

>Jo kolega v zarizeni pouziva board, ktery obsahuje ethernetovou 10 Mb
>kartu + Intel 186 CPU + 512 kB DRAM a vede z toho rychla nebo pomala RS
>232 (485)..Ael prej to stoji cca 5.000 Kc a mozna jeste vic.....

Diky za odpoved,
bohuzel toto reseni je neprijatelne. Spatne jsem definoval problem, omlouvam
se. Situace je takova, ze mam asi 100 nestandartnich protokolu. 89C2051 to
prevadim na standartni seriak a posilam do PC. Znamena to 2 PC s 56 seriaky
a tuny plochych kabelu. To co bych chtel udelat je : nestandartni
protokol ->AX51(?)->Arcnet(nebo cokoliv jineho co procpu 1 koaxem)->PC.

 Miroslav Stuchlik
 Elektrosystem, sro.
E-mail:
 elsys@brno.bohem-net.cz