aktivni filtr

Pavel Krejčí xkrejcip
Středa Březen 17 11:35:46 CET 2004

Pokud jde o ten filtr, prave absolvuji predmet EFI (elektricke filtry), tam
to probirame docela podrobne. Do kdy to potrbujes? Budu mit cas nejdriv
pres svatky. Pokud ti to staci po Vanocich posli mi konkretni tolerancni
schema (presny popis utlumu pri zlomovych kmitoctech(max utlum v prop.
pasmu a min utlum v neprop. pasmu). BTW na ktery skole to je?
Mej se.

--
Pavel Krejci  tel. +420-206-670745 (vecer)
Pod Vrchem 2888, Melnik 276 01

xkrejcip@feld.cvut.cz
pkrejci@iol.cz