MMDS

Vaclav Kadoun wendy
Středa Březen 17 11:35:44 CET 2004

Nazdar,
konvertory MMDS existuji 3 druhy. lisi se kvalitou obrazu a hlavne ziskem,
tj. dosahem od vysilace. Cena jsou cca 3000-3800-4600 za jednotlive
modely. Jestli chcete kontakt  na prodejce, dejte si v www.annonce.cz
vyhledat slovo MMDS a najdete jich nekolik.

 Vysilaji v MMDS v Praze, Brne, Ceskych Budejovicich, a myslim ze asi ve 3
dalsich mestech. Funguje pouze na primou viditelnost, dosah s nejdrazsi
antenou cca 15 km.

S tou stavebnici z PE zkusenosti nemam, ale nezda se mi to moc vyhodne,
potom co takhle spadly ceny (zacinaly pred 2 lety na 6000, tehdy to melo
smysl stavet. Myslim, ze dnes uz ne.)

DOTAZ pro odborniky: slysel jsem, ze se da nejak upravit zakaznicky
terminal pro prijem Cabel+, aby fungoval jako downconvertor. Bydlim od
vysilace cca 1 km, takze tu mam dost silnej signal. Nevite o tom nekdo
neco ????

Pekne Vanoce..