PIC

Tomas.Kapostas@asdo.se Tomas.Kapostas
Středa Březen 17 11:35:43 CET 2004

HI!

V "Prakticka elektronika" neviem ktorom cisle bolo uverejejnenych ak sa
nemylim zopar schem na selektivnu volbu. Bol v tom pouzity PIC ale asi =
16C54
tusim (to ani tak nevadi). Soft tam ale nebol. Ale pre istotu sa na to
mrknem doma & napisem Ti, kde to je.

No ja uz zo 2-3 roky v pohode pouzivam jeden programator na 16x84, ide =
na
serial port, nepotrebuje ext.napajanie.
Postavil som 2 verzie, jedna taka obycajna - par diod & odporiky - islo =
cekom v pohode, az na to, ze na niektorych PCckach, hlavne na =
notebookoch to
nepracovalo - nizke paliace napatie :-)))) BUEEE
No a tak som postavil 2.verziu tam je to celkom super vyriesene - =
pouziva sa
tam zdvojovac napatia s CMOS555, a potom je to stabilizovane na 12 & 5V
zenerkou, resp 78L05. - to slape uplne v pohode.

No ale neskor som potreboval nieco aj na zbytok PICiek, teda hlavne na
12C50x seriu (take male one 8-pinove), tak som si nasiel na nete celkom
jednoduchy a zatial slapuci programator na vacsinu PICiek, + EEPROM ... =
-
tiez na serial bez ext.napajania.
Programuje to cez PIP-02 a pinapi driver sa vola JDM84  - doma niekde =
mam,
odkial som si to ztiahol. Ked sces, mrknem sa za adresou. Je to "RS-232
Programmer by Jens D. Madsen" - podla tohto ho popripade hladaj na
internete.

Zatial sa maj fajn, TOMI.