Menic z +5V na 12V

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 11:36:08 CET 2004

Hi All

Nemate nekdo hotovou odbastlenou konstrukci s vyzkousenyma soucastkama,
na vyrobu +12V pro programovani FLASH EPROM pres nejakej menic pokud
mozno s civkou s pouzdre odporu z GM.
Tech 12 V nemusi byt nijak tvrdejch, cca 10 mA by melo plne vyhovovat...

PS: nemate nekdo odzkouseny levny ekvivalent 8255, ta dnes stale stoji
cca 80 Kc a davat tam 6 Latchu, mi pripada zvrhlost... nejaka brana s 24
I/O draty z 8 nebo lepe 4 obousmernych vodicu. Pripravuji novou
konstrukci pro HW server. Mel by to byt univerzalni programator, Cannon
25 na LPT na jedne strane a Cannon 37 na druhe...
Napajeni snad pouze 5V a Na ten Cannon 37 se bude pripojovat uz jenom v
90% desticka s par draty, pripadne RC clankem na presne casovani...
Vyjimecne, kdyz nebudou stacit draty s dalsim latchem, nebo citacem....

Diky

S pozdravem
                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@mobil.cz