Z80PIO

Pavel Novak novak
Středa Březen 17 11:36:08 CET 2004

Zdravim,

Chtel bych poprosit lidi, kteri delali nejake pokusy s Z80PIO, jestli by mi
mohli poskytnout nejake informace a postrehy pro praci s timto svabem. Specialne
jsem se chtel zeptat na posledni cislo v typovem oznaceni soucastky. Nekde jsem
zjistil, ze by melo vyjadrovat taktovaci frekvenci, tj. jak ovlivnuje toto cislo
pouzitelnost. Jeste bych byl vdecny za cenove relace v zavislosti na te
taktovaci frekvenci.

Jako asi kazdy jsem vzdy byl nucen pouzivat MHB8255, tak jsem chtel vyzkouset,
co prinese pouziti Z80PIO.

Nejde mi o technickou dokumentaci a katalogove udaje.

					Predem dekuji, Pavel

 ing. Pavel NOVAK
 mailto:novak@incad.cz
 INCAD spol. s r.o.