wireless net

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 11:36:08 CET 2004

> ----------
> Od:	zdvorak@snt.cz[SMTP:zdvorak@snt.cz]
> Odesl=E1no: 	4. srpna 1998 1:28
> Komu:	Multiple recipients of list
> P=F8edm=ECt: 	Re: RE:wireless net
>=20
> resil
> modemu a
>=20
>=20
> To je super napad - ale to pripojeni VF casti bude asi trochu hnus a=20
> v radiopasmu to asi tky priliz poradku neudela. Ale i tak by mne
> docela
> [...]
      Ja osobne tech informaci o tom moc nevim jen sem s nim o tom
trochu mluvil a vim ze pouziva hotove moduly(ktere obsahuji jiz
zminovany vf modul z mobilu), ktere dovazi z nemecka a ktere obsahuji
vse co je potreba vcetne anteny. Cena je tak kolem(3500,-) staci pry
pripojit modem a antenu nalepit na sklo. Z hlediska pravniho je to pry
vsechno legalni. Pokusim se zjistit jeste dalsi informace.