DCF

Jaromir Cechak j.cechak
Středa Březen 17 11:36:07 CET 2004

>Mam tento prijimac postaveny uz asi dva roky. Spociatku som mal problemy
>s rozladovanim filtra, ale po vymene kondenzatorov za kvalitnejsie -
>neviem
>ktore, ale vsetky tie okolo MA1458 - sa to usadilo a teraz uz bezi bez
>problemov. V Bratislave je signal pouzitelny.
>Musi byt ale aj dobre naladeny vstupny obvod s antenou.
>Treba dat pozor na zdroje rusenia - spolahlivo ho zarusi zapnuty
>televizor
>v blizkosti (15625Hz x 5 = 78125 Hz).
>Inac ten vypis programu v AR je uplne zly. Nechce sa to niekomu prerobit
> [...]

Diky vsem za odpovedi,
po kratsim laborovani se mi podarilo celkem dobre naladit vstupni obvod a
filtr
a ted uz to chodi, ale behem dne je signal nekolikrat dost ruseny (asi je to
neco vetsiho nekde v okoli).
Jinak nasel jsem celkem slusnou stranku na toto tema, je tam i schema s
ATMELEM a vypis jeho programu v HEX.
http://cs.felk.cvut.cz/~xmoravej/dcf77/dcf77.html
Pokud to nekdo budete delat, tak kdyztak napiste, jak to dopadlo.

Jeste dotaz, nemate nekdo program pro W95, ktery by podle DCF nastavoval cas
? (Na HW je program DCF_612, kteremu se ve W95 nepodari cas nastavit.)

Jara