MP-man po cesku ???

Vaclav Grund vgrund
Středa Březen 17 11:36:07 CET 2004

> Mel bych par dotazu:
>
> 1. Cim dekodovat MP3
>       Zvladl by to nejaky jenocip? Nebo nekolik jednocipu (at si tu praci
rozdeli)?
>       Nebo bude nutna platforma PC? A pokud ano, v cem mit ulozen
software?
>       Existuje nejaky specializovany cip, ktery umi MP3 dekodovat (a mohl
by hned obsahovat i D/A prevodnik)?

Ja myslim ze i na 32bit jednocip je to pomerne hodne prace, ale jsem si
zcela jisty ze 1 DSP by to zvladlo v pohode.
Na internetu jsem nasel stranku nekolika studentu (myslim ze z ameriky),
kteri zacali uskutecnovat myslenu,kterou jsem mel hned od zacatku co jsem
se s MP3 setkal.
Vzali proste IDE CD-ROM mechaniku k tomu pripojili radic, ridici jednocip ,
DSP pro dekodovani, DA prevodnik a znakovy LCD displej.
Jak jsou s tim ted daleko nevim, ale meli to myslim jako diplomku takze uz
to mozna maji.
Adresu nekde mam, ale ted zrovna nevim kde.

Pokud vim tak na MP3 se zatim zadny chip nevyrabi (a kdovi jestli bude).
Delaji se na MP2 a nejake dalsi formaty.

> 3. Pripad na platforme PC (to mne zajima i bez souvislosti s MP3)
>       Co vse musi byt okolo procesoru PC (treba 286) aby ho bylo mozno
pouzit jako nejaky jednocip (hlavne kam dat software, zadny DOS asi nebude
potreba, ze).

PC bych do toho vubec netahal. I 486-ka na 100MHz ma co delat, aby stihala
MP3 dekodovat.
(no mozna je to otazka software :-)

Vaclav Grund