MP-man po cesku ???

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:36:07 CET 2004

On Friday, August 07, 1998 4:32 PM, Jan Rehak [SMTP:Rehak@mobil.cz]
wrote:
> Jak dlouho bude DSP znalemu programatorovi trvat napsat player MP3
> souboru ???
> Ja bych to odhadnul na mesic velmi intenzivni prace...
> absolvoval, da mi zapravdu, 2.000 - 2.500 CDROM, 600 - display,
1000
> deska a
> soucastky, 1000 DSP procesor, 1000 pameti..) a to v tom neni ani
> koruna za
> vyvoj, reklamu a marketing...

Kdyz to ocesem na pamet DSP a nahravat se to tam bude treba po
serialu
Tak je to cca 2500 bez pameti. Pouzil by se SIMM (jedno CD se
vetsinou vejde do 64MB).
Jses s cenou jinde a se slozitosti taky. I kdyz uznavam, ze je to
pekne draha hracka, protoze pak je prodejni cena nejmene srovnatelna
s diskmanem. Spis treba bych mel navrh. Co takhle udelat neco jako
zvukovku s hw dekodovanim mp3. Spouste lidi by kleslo zatizeni
pocitace. Samozrejme by to pak chtelo soft, kterej to bude cist z
disku a cpat do ty karty. Ale u toho si myslim, ze by odbyt byl
vetsi.

Tomas Kouba

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137