MP-man po cesku ???

Puskajler Robert robert.puskajler
Středa Březen 17 11:36:07 CET 2004

Zdravim,

>V posledni dobe se stale vice prosazuje zvukovy format MP3. V Americe jsou
uz v prodeji osobni prehravace (www.mpman.com) do kterych si pretahnete
soubory MP3 z PC pres paralelni port a muzete si vesele hrat. Ty nejlevnejsi
(a presto velmi drahe) maji pamet RAM radove desitek MB (tzn. desitky minut
prehravaci doby).

>Zajimalo by mne, zda je mozne postavit neco takoveho v nasich koncinach a
za solidni cenu.

>Mel bych par dotazu:
>
>1. Cim dekodovat MP3
>      Zvladl by to nejaky jenocip? Nebo nekolik jednocipu (at si tu praci
rozdeli)?
>      Nebo bude nutna platforma PC? A pokud ano, v cem mit ulozen software?
>      Existuje nejaky specializovany cip, ktery umi MP3 dekodovat (a mohl
by hned obsahovat i D/A prevodnik)?

v de.sci.electronics som zachytil nsledovny prispevok:

Es gibt einen Single Mpeg-Decoder-Chip:

   ITT Intermetall MAS 3507D MPEG 1/2 layer 2/3 decoder
   (MPEG 1/2 Layer 2/3 Decoder (PQFP44 or PLCC44))

-> http://www.itt-sc.de/products/mas.html#MAS3507D

Puskajler Robert