Bezdratova komunikace

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:36:07 CET 2004

On Sun, 9 Aug 1998, [iso-8859-1] Lubom=EDr BERKY wrote:

> [...]
> Od: Vladimir Myslik <xmyslik@Aldebaran.feld.cvut.cz>
> Komu: Multiple recipients of list <fsg-news@mobil.cz>
> Datum: 9. srpna 1998 0:41
> P=F8edm=ECt: Re: your mail
>=20
>=20

>=20
>=20
> Diky za inspiraci. Kdyby jsi alespon mohl naznacit s jakym hardvarem a ja=
> prinutit treba windowsy aby komunikovaly pres COM nebo jiny pouzitelny po=
rt
> protokolem  napr. tcpip. Mohli bychom konzultovat problemy a dat to na

Hardware je infracervena dioda od HP a prijimac a modulator taktez. Jede
to se stridou 3/16 delky bitu. Na HW server to samozrejme dam az na to
udelam tistak, ted to jede na univerzalu a dost tomu vadi kdyz do toho
naprsi :-((
Jinak to jedeme pod Linuxem tomu nedela problemy tcpip pres seriak. V
pohode tu mame dva linuxi stroje jako routery pro dve ethernet site.
Sdilime pres to internet,

Lada

>=20
>=20
> Lubomir BERKY, berta@email.cz
>=20
>=20

 Vladimir Myslik =20
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses be=
low)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/