MP-man po cesku ???

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:36:06 CET 2004

On Thu, 13 Aug 1998, Petr Weissar wrote:

> To by mne taky docela zajimalo. Co jsem koukal na ty sheety, je to docela
> vykonny stroj. A kdyz je na to Linux, tak by to bylo dost bombezni pro
> embedded aplikace, no ne ?
> Navic na jadre ARM7 delaji ruzne aplikacni procesory, jak jsem videl na
> www.arm.com a docela se mi i libily .....

Jeste jsem si vzpomnel, na linux konferenci probehla pred nedavnem zprava
ze digital ci kera divize hodla dela neco jako je palmpilot ale s tim
armkem a hledaji vyvojare. Dostat evaluaion boardy primo od vyrobce by
bylo uplne super...Planuji ze na tom pobezi primo linux!

Lada

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/