Telefonujeme zadarmo

x_man@post.cz x_man
Středa Březen 17 11:36:05 CET 2004

Videl nekdo nekde navod na vecnou telefonni kartu?

Slysel jsem, ze ji jde postavit s nejakym jednocipovym mikropocitacem. Pak by se ke schematu hodil i program :-)

Tady by hezky sedel ten maly PIC s 8 nozickami v SMD provedeni /pokud by to s nim fungovalo/. To je prece jen lepsi, nez mit na karte prilepenej nejakej velikej svab.

Odepiste mi eventuelne adresu na INet s nejakejma materialama. Jedine, co se mi dostalo do ruky, byl clanek v AR o cteni udaju z telef. karet :-(

Je mi jasne, ze tady uz nejde o srandu a pokud se ridite heslem "nikomu never", pochopim, kdyz mi odepisete jako nejakej X-MAN, Y-MAN nebo Z-MAN.

	Vzdy diskretne Vas ><-MAN