Telefonujeme zadarmo

Chaos - Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:36:05 CET 2004

>Slysel jsem, ze ji jde postavit s nejakym jednocipovym mikropocitacem. Pak
by se ke schematu hodil i program :-)

:-) super dotaz do teto konference, to me zajima kolik tu bude odpovedi :-)

>Tady by hezky sedel ten maly PIC s 8 nozickami v SMD provedeni /pokud by to
s nim fungovalo/. To je prece jen lepsi, nez mit na karte prilepenej nejakej
velikej svab.

hele pred casem o tom sla na FIDU docela obsirna diskuze ze ktere vyplynulo
ze se to sice dela, ale neni to
az zase takova sranda. Ty automaty jsou stale chytrejsi, takze nejde jen o
to nasimulovat tu EPROMku v TLF
karte - k tomu je halda dokumentace (napr. v CHIPU vychazel super clanek na
pokracovani), ale ten
automat ma i indukcni cidla kolem kartovyho slotu, takze se nedaji vyvest
zadne draty ven. Dale pry presne
kontroluje spotrebu, casovani a strmost hran. Takze nic moc.
Az se ti to povede, tak se zase na oplatku ozvi...

bye zdvorak