Jake akumulatory?

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Středa Červen 30 21:21:33 CEST 2004

NiMH v noteboocich jsou kapitola sama pro sebe. Skoro bych je ani nebral
jako vzorovy priklad. Jsou na vsechny strany pretezovane a vetsinou i spatne
nabijene a provozovane ve spatnych rezimech.

Ted momentalne provozuju pack 8x AA NiMH 1400mAh, ktere umi az 22A a zatim
uplne v pohode. Nabijim 1C a jsou za 75minut nabite - to muze byt take
vyhoda pro NiMH - takhle rychle zadne Lion nenabujete.

Ta cena je docela pekna zalezi co vydrzi.

Jinak obe technologie maji co nabidnout a obe maji sve problemy.

RadekCX
  -----Original Message-----
  From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Jaroslav Buchta
  Sent: Wednesday, June 30, 2004 9:12 PM
  To: [HWnews]
  Subject: RE: Jake akumulatory?

  Klasicky pam.efekt asi ne, ale co jsem mel v notebooku NiMh, tak znacne
zavisela vydrz na postupu nabijeni - mozna prave v dusledku toho,ze se blbe
urcuje stav nabiti na plnou kapacitu a dochazelo k znacnemu otepleni. Vzdy
pomohlo zcela vybit (v biosu, az to chciplo) a naplno nabit, pak byla vydrz
nejvetsi. Proste se mi zda, ze jsou takove naladove.... Pokud jsem nabijel
pri castecnem vybiti, tak po par cyklech klesla vydrz ze std. 45min na
10-15min!!! Pritom se clanky na konci nabijeni docela oteplily, takze byly
plne nabite(asi i prebite).

  V GM maji clanky napr.3.7V/2,2Ah, cena myslim kolem 300,-
  Ty jsem pouzil v jednom zarizeni, ktere uz funguje intenzivne 1/2 roku
(kazdy den jeden cca 50% cykl, nekdy do minima, kdyz se nestrci do site) a
zatim jsem zpozoroval nepatrny ubytek kapacity.