Hleda se:

MK info@mcu.cz
Středa Červen 30 14:35:34 CEST 2004

> Jeste nez dojde k memu uplnemu zahluseni, bych si dovolil skromne navrhnout
> 2x PIC :))).

Asi se budes divit, ale presne takhle jsem uvazoval take, dokonce i ty 18F452
s PSP jsem chtel pouzit (a mam je i v supliku)
Jenze bohuzel vychazi prilis slozite rozdelit logiku a buffer do dvou brouku,
nerikam ze to nejde, jen bych musel moc myslet :-)))

No a kdyz vezmu v uvahu:
- 2x18F452 - je cca 400-500,- Kc, dratovat, myslet, napsat

a na druhou stranu
- 1x RCM3600 za cca 1000,- s bohatou rezervou ve FLASH i SRAM

tak jsem si vybral zajice :-))

S pozdravem
MK

PS: to co prodelam na zeleze se mi vrati v rychlosti a pohodlnosti napsani SW
Pri jednom (dvou) kusech holt musis myslet ekonomicky :-)))