Hleda se:

Michal Krestan krestan@hw.cz
Středa Červen 30 13:50:32 CEST 2004

----- Original Message -----
From: "MK" <info@mcu.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Tuesday, June 29, 2004 10:30 PM
Subject: Re: Hleda se:

> to DIL pouzdro je nutne? Nestacila by treba atmega64+redukce do dil?

No zjednodusilo a zrychlilo by mi praci

> jinak v AVR a PIC jsem neco podobneho nedavno hledal a nenasel,
> snad mega162, ale ma jen 1kB RAM a pridavat k ni ext. pamet
> - no nevim - i kdyz, mozna nejake 2kB/70ns kousky z GM za 50Kc
> by stacily

U PICu bych i nasel, jenze jsou to vsechno "future product"
Asi skoncim u te ATmegy162 s externi RAM, ale jeste chvilku budu hleat :-)))

No ja bych sahl po napr MSP430F149. Sice pouzdro rozhodne DIL neni, ale
pracovat se s nim
rozumne da a je pro ne dostupne gcc, ale kdyz jsem cetl, na co to ma byt,
tak je to takovy kanon
na vrabce.

        Michal

S pozdravem