Nejakych 15ns by bodlo :).

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Středa Červen 30 12:02:42 CEST 2004

No zatim jen me teoreticke predpoklady, ale podelim se o ne :).

Pokud neprecniva neco uvnitr toho PICu dobu ke kazde dalsi hrane oscilatoru,
tedy ze vzdy po nejake hrane se udela vsechno k ni prislusne nez prijde
dalsi, na kterou se neco dela, pak to s temi hodinami nemusi byt spatne.
Kdyz vezmu CLKOUT, pak vylitne nahoru naposledy nekdy pred ukoncenim signalu
/WR a dalsi prijde az dale po jeho skonceni (protoze ten /WR signal do H,
jak si to vykladam, je rizen opacnou hranou nez beru). Takze pokud si tou
nabeznou hranou CLKOUT zachytim data, prodlouzim jejich platnost za
ukoncenim /WR az do doby prichodu dalsi nabezne hrany od CLKOUT a to by uz
mohlo stacit i k nabrani (po dekodovani /WR a /CS) necim dalsim. Pokud je
/WR do H zpozden za oscilatorem, jako ze o neco samozrejme, pokud je rizen
tou hranou co predpokladam, pak beru data do zachytu minimalne o pul faze
oscilatoru drive nez prijde konec /WR a data uz jsou v te dobe nabrani
platna. Zneplatni se mi na vystupu toho zachytu az dalsim nabehem CLKOUT,
ale ten predpokladam neprijde tak moc hned za ukoncenim /WR, protoze ke
vsemu ten PIC muze behat az na 25MHz a ja ho zenu jen na 16MHz, takze by tam
mela byt i tim trochu rezerva.

--
Jiri Bezstarosti