Nejakych 15ns by bodlo :).

MK info@mcu.cz
Středa Červen 30 12:00:59 CEST 2004

> synchronni.
> Ano, synchronne, ale nie k JEDNYM referencnym hodinam.
> Ten 5ns presah dat nevznikol nahodne.

> Ano, ale nikde nevidim nakreslene, ze ako presne.

> kdyz ho nema,
> rekl bych
> Som zvedavy, ako rozfazovanie trebars o 5 ns uvidi "bazmekom na LPT porte"
> :-))) A ci bude skumat, ako sa to rozfazovanie meni napr. od teploty alebo
> medzi jednotlivymi varkami :-)))))

No rekl bych, ze zde dochazi k malemu nedorozumneni :-)
Predstih/presah v radu jednotek ns nebude zavisly na hodinach, ale na internich
zpozdenich ve vlastni strukture cipu. Pokud se podivate na inkriminovane
grafy, tak na nich nikde nevidite hodnoru vyjadrujici realny hodinovy
kmitocet - ale pouze vztah k obecnemu hodinovemu prubehu.
Pokud jsou v tomto pripade uvedeny absolutni hodnoty predstihu/presahu,
tak se musi jednat o zpozdeni dana strukturou a ne hodinami.
Co jsem myslel tim kouknutim se na prubehy
pri 100Hz jsou vzajemne vztahy mezi signaly vuci hodinam, ne ns zpozdeni

S pozdravem
MK