Digitalni vysilani

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu@mail.cez.cz
Středa Červen 30 11:51:13 CEST 2004

Promin, ale rada lidi (vetsinou tedy starsich) sleduje 2-4 programy. Proc
by meli prezbrojovat (tedy platit) za neco co jim nic neprinese. Vis, oni
ty americke srac** nemuseji sledovat (ani ja).
Nejsem sice konzervativni, ale cas straveny u bedny povazuji za ztraceny,
stejne tak me michnou bedny v hospodach.

Raven

P.S. z odborne technickeho hladiska me to zajima, ale....

Budou asi potreba "mirne donucovaci prostredky", protoze jinak tu bude
analog jeste za dvacet let. Spousta lidi ma dodnes doma vselijake
Rubiny a jine krasne drevene skrinky s osmi predvolbami.