Digitalni vysilani

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Středa Červen 30 10:42:43 CEST 2004

Taky jsem uz o tom premyslel a me osobne prijde externi box vyhodnejsi
- da se vybrat (uz dnes) nadupana verze s pripojitelnosti k pocitaci,
moznosti update FW atd, u televize to bude asi vzdy nejak  jednoucelove a
ocesane
- co s videem (ani soucasne DVD recordery nejsou DVB)
- stejne vlastne televizi nemam, kompletne pouzivam PC s TV kartou (ma to
jiste mouchy v komfortu ovladani, ale uz si na to zvykla manzelka i deti
(5/6let), dokonce si umi spustit a ukoncit zaznam)

Proste bedna mi v soucasne dobe uz prijde pouzitelna jen jako monitor

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of jozem@volny.cz
Sent: Wednesday, June 30, 2004 10:32 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: Digitalni vysilani

Optimiste od DVB group mluvi o startu ostreho provozu v roce 2005.
Fakt je, ze to svym zpusobem pro providery az tak nakladny
prechod nebude. Pecka to bude jen pro "konzumenty", kteri budou
muset prezbrojit, nez se vypne analogove vysilani. Budou asi
potreba "mirne donucovaci prostredky", protoze jinak tu bude
analog jeste za dvacet let. Spousta lidi ma dodnes doma vselijake
Rubiny a jine krasne drevene skrinky s osmi predvolbami. Tempem
prirozeneho vymirani to proste nepujde. Jsou rozjednany nejake
dohody o vyrobe prijimacu za relativne prijatelne ceny, aby to
tak nebolelo, az se otoci vypinacem na analogu. Ja sam si
analogovou teleblbnu uz taky kupovat nebudu.

Josef